Regulamin forum

Okres gdy Piła była w granicach Polski, czyli od powstania osady do 1772 roku i 1807-1815.
Awatar użytkownika
pavvlo
ADMINISTRATOR
Posty: 778
Rejestracja: 04 kwie 2005, 23:27
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 2 razy
Kontakt:

Regulamin forum

Post autor: pavvlo »

Zasady korzystania z forum
  1. Niedozwolone jest umieszczanie w postach, treści i materiałów niezgodnych z zasadami etycznymi oraz polskim prawem. W szczególności publikowane przez użytkownika treści nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich.
  2. Za treści publikowane na forum odpowiedzialność ponosi autor tych treści.
  3. Obowiązują zasady kulturalnej dyskusji; niedopuszczalne są ataki osobiste, wyśmiewanie i obrażanie innych użytkowników. Zabronione jest również używanie wulgaryzmów.
  4. Posty niewnoszące nic nowego do dyskusji (np. „Zgadzam się”) lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. Wszelkie przejawy „nabijania” postów będą zwalczane.
  5. Posty powinny być czytelne i zrozumiałe. Należy unikać błędów ortograficznych i interpunkcyjnych oraz pisania WIELKIMI LITERAMI. W uzasadnionych przypadkach (np. przebywanie poza granicami Polski) użytkownik może nie używać polskich znaków diakrytycznych.
  6. W treści postu nie mogą znajdować się linki do stron: komercyjnych, partyjnych, pornograficznych oraz niezwiązanych z tematem.
  7. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast kasowane, a ich autorzy usuwani z forum.
  8. Przy cytowaniu treści spoza forum (np. artykuły, fragmenty książek) należy podać źródło. W przypadku treści pochodzących z Internetu należy umieścić link do oryginału.
  9. Nie należy zamieszczać linków do innych stron bez żadnego opisu.
  10. Wszystkie pliki graficzne (zdjęcia itp.) prezentowane na forum powinny zostać umieszczone na naszym forumowym serwerze zdjęciowym. Ma to zapobiec ich utracie w przyszłości.
  11. Przed założeniem nowego tematu należy sprawdzić, czy nie pojawił się on już na forum; tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą zamykane.
  12. Niemile widziane jest również powtarzanie tego samego posta w kilku różnych tematach.
  13. Tematy i posty niezwiązane z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiednich działów, zamykane, lub całkowicie usuwane.
  14. Forum to nie czat; do bezpośredniego kontaktowania się między użytkownikami służą prywatne wiadomości (PW).
  15. Niedozwolone jest publikowanie całości ani fragmentów prywatnych wiadomości bez zgody ich autorów.
  16. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
  17. Konta użytkowników, którzy zarejestrowali się na forum min. 6 miesięcy temu i nie napisali przez ten okres żadnej wiadomości, mogą zostać usunięte po wcześniejszym powiadomieniu ich właścicieli.

Administrator i moderatorzy
  1. Administrator ma prawo zmienić Regulamin.
  2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.
  3. Administrator nadzoruje działanie forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale „Administracja”.
  4. Administrator ma prawo usunąć użytkownika z forum bez podania przyczyny.
  5. Administrator i moderatorzy mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego posta bez podania przyczyny i bez powiadomienia jego autora.
  6. Administrator i moderatorzy nie mają obowiązku kasowania lub edytowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
  7. W przypadku usunięcia konta użytkownika napisane przez niego posty mogą zostać zachowane.

Blokada użytkownika (ban)
  1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
  2. Bana można otrzymać bez uprzedzenia za rażące lub wielokrotne łamanie Regulaminu.
  3. Użytkownik zbanowany nie może przeglądać Forum i Strony Głównej Dawnej Piły.
  4. O zbanowaniu użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.

Uwagi techniczne
  1. Rejestracja i korzystanie z forum jest bezpłatne. Podczas rejestracji jedynymi wymaganymi danymi jest prawdziwy adres e-mail. Resztę danych użytkownik podaje dobrowolnie i na własne ryzyko.
  2. Użytkownik po opublikowaniu posta może go edytować lub usunąć w ciągu 30 minut.
  3. Sesja na forum wygasa po 120 minutach, tzn. po upłynięciu tego czasu użytkownik zostaje automatycznie wylogowany; dlatego zalecamy zapisywanie dłuższych postów przed ich wysłaniem.
  4. Maksymalny rozmiar awatara to 110 na 110 pikseli a maksymalna waga pliku 10 kB.

Postanowienia końcowe
  1. Rejestracja na forum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  2. Użytkownicy już zarejestrowani na forum i nieakceptujący dowolnego z punktów powyższego regulaminu proszeni są o zgłoszenie tego faktu przy pomocy e-mail na adres administrator@dawna.pila.pl z tytułem "NIE AKCEPTUJE" oraz niekorzystanie z Forum. Ich konta lub/oraz posty mogą zostać zablokowane/skasowane.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji, czyli od 23 września 2011 r.
Zablokowany